Garantie of Klachten

Wij streven er naar klanttevredenheid en een uitstekende service. Natuurlijk kan het een keer voorkomen dat een artikel defect is, het niet goed doet of dat er een ander probleem met een product is. Hieronder vind je meer informatie over de garantie op onze artikelen.

Garantie heb je alleen bij een gegronde klacht. Deze is gegrond als ze niet veroorzaakt is door:

  • Normale slijtage
  • Onoordeelkundig gebruik of slecht onderhoud
  • Beschadiging door nalatigheid of opzet (bvb, val, stoot of waterschade)
  • Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
  • Beschadiging door jouw nagels in de oppervlakte van kleding en of producten van latex, lak, leer

Wij volgen bij het afhandelen van artikel klachten de Nederlandse wetgeving en de algemene voorwaarden van webwinkelkeur. De wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wij geven minimaal 30 dagen garantie op alle artikelen die je bij ons koopt.

Er zijn producten met een uitgebreidere fabrieksgarantie. De duur en inhoud van deze garantie vind je meestal in de gebruiksaanwijzing van het product.

Wij zijn lid van webwinkelkeur en bij ons kun je heel eenvoudig ruilen en retourneren

Klachten

We doen ons uiterste best om een snelle en correcte dienstverlening te bieden. Desalniettemin kan er natuurlijk best wel eens iets zijn waarover je niet tevreden bent. Wij zouden dat graag willen weten zodat we gezamenlijk tot een passende oplossing voor jouw klacht kunnen komen en onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Voor klachten over bestelde producten, verwijzen we je graag naar onze informatiepagina over ruilen en retourneren.

Mocht je een andere klacht hebben over ons dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice door een bericht te sturen naar de klantenservice.
Meestal zal er binnen één werkdag worden gereageerd op alle berichten aan de afdeling klantenservice. Mocht de afhandeling van je klacht meer tijd kosten, dan zul je daarover per e-mail worden bericht. Je ontvangt in ieder geval uiterlijk binnen veertien dagen een reactie.

Mochten we er uiteindelijk toch niet samen uit komen, dan kun je jouw klacht ook voorleggen aan de geschillencommissie van webwinkelkeur

Vanaf 15 februari 2016 is het voor u als consument in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Terug naar KLANTENSERVICE of HOME