Tijdens het winkelen bij ons, het afronden van een bestelling of zelfs na na ontvangst van een bestelling kan het zijn dat je vragen hebt. Hieronder vind je de meest gestelde vragen van onze klanten. Staat jouw vraag er niet bij dan kun je natuurlijk altijd even contact opnemen met onze klantenservice door te mailen of te bellen. Om te voorkomen dat onze mail als spam wordt gezien is het handig om de domein miss-yvonne.nl toe te voegen aan uw veilige afzenders.
Veelgestelde vragen
- Wat is de bedenktermijn
- Wat zijn de verzendkosten
- Hoe plaats ik een bestelling
- Op welke manier kan ik betalen
- Kan ik mijn bestelling ook afhalen
- Wat zijn de algemene voorwaarden
- Wat te doen als een artikel defect is
- Wat is de levertijd van mijn bestelling
- Hoe ziet de verpakking van mijn bestelling eruit
Contactgegevens | |
---|---|
Bellen Nederland: | 0597 592123 |
Bellen Europa: | 0031 597 592123 |
Mailen: | info (at) miss-yvonne.nl |
Schrijven: | Miss-Yvonne Bonekamp 5 9679VC Scheemda Nederland |
Terug naar KLANTENSERVICE of HOME